dalam peperangan pemikiran, kemenangan bukanlah apabila kau berjaya membuat seseorang percaya apa yang kau percaya dan yakin apa yang kau yakin, tetapi cukuplah dengan dia meragui apa yang dia percaya dan meragui apa yang dia yakini

Saturday, October 16, 2010

RAGEEEE!!!!

apa itu rage?
rage bermaksud marah tahap dewa dan boleh membawa kepada perbuatan amuk
aku jarang mengamuk-ngamuk tak tentu hala
tetapi semalam aku terpaksa rage
ada budak arab buat perangai anjing dengan aku secara literallly
apa perangai anjing tersebut


menyimbah baja urea dia kepada kawan aku
aku pun terkena tempias dia
aku menyepak pintu menjerit, melalak seperti anjing
dalam post lepas aku ada cakap jangan mudah melatah
tetapi ini sudah melampau
lama betul aku tak mencarut dengan emosi
ya aku tahu mulut aku macam longkang
tetapi tidaklah longkang itu busuk dengan niat yang berbangkai
kahkahkah
jangan ditiru-tiru sifat ini
semua orang ada addiction dia sendiri
ada orang addicted dengan rokok dan dadah
ada orang addicted nak beli baju
aku addicted untuk berlongkangan
tetapi seeloknya kau addicted untuk berbuat baik
kan bagus
nak buat calon isteri pun senang
kahkahkah

2 comments:

  1. ammar: kau kalau tak faham pergihentak kepala laju-laju
    mekdonal: aku dah baca sudah post itu semalam atauun kelmarin
    serius!!

    ReplyDelete