dalam peperangan pemikiran, kemenangan bukanlah apabila kau berjaya membuat seseorang percaya apa yang kau percaya dan yakin apa yang kau yakin, tetapi cukuplah dengan dia meragui apa yang dia percaya dan meragui apa yang dia yakini

Sunday, September 26, 2010

jangan baca kalau tak nak dikasari

memandangkan aku asyik disalah faham semenjak dua ini
yang mana aku ada berbual dengan orang yang aku tak pernah berbual sebelum ini
aku nak buat sedikit pengisytiharan



1) aku cakap kuat dan jerit-jerit
aku memang jenis cakap jerit-jerit sebab aku dah terbiasa menjerit-jerit dari malaysia dan pak cik aku pun sama sahaja 

2)aku buntangkan mata
untuk pengetahuan, mata aku memang sedia buntang, jadi jika ada aduan sila sampaikan kepada Allah SWT

3)aku menyindir dan gunakan reverse psychology 
untuk pengetahuan, menyindir adalah merangkumi hampir 80% percakapan aku kerana bagi aku ia adalah sesuatu yang menyeronokkan

anak kerbau main saham
beli saham di waktu kelam
cukup-cukuplah nak salah faham
jangan sampai kena baham

p/s: aku memang kasar. tak puas hati ke?? dan bila aku marah aku akan diam membisu. sila faham


......................................................................................................


kelas aku dah mula
aku pun dah mula datang kelas
bila mula kuliah baru aku rasa masa aku banyak
hahaha
mungkin sebab komik semua aku dah habis baca
aku ingat nak layan full metal alchemistlah lepas ini
aku tengah berusaha nak memasang internet rumah aku ini
mudah sedikit nak men download
baru pindah masuk seminggu
masakan pertama aku hot dog
nampak sangat pemalas
kahkahkah


......................................................................................................


semenjak dua ini entri aku ada bab
sebab aku malas nak buat entri baru
jadi aku buat sekali lahap
kalau tak puas hati jangan baca
aku tak suruh pun kau baca
muahahahah


......................................................................................................


teka-teki hari ini
atas kapal terbang ada lori,
atas lori ada kereta
atas kereta ada motorsikal
atas motorsikal ada orang
atas orang??

22 comments:

  1. haha aku ingat tiga-tiga sifat kau tu.

    atas orang ada apa?

    ReplyDelete
  2. itulah
    kalau orang itu betul-betul kenal aku
    dia akan perasan itu benda biasa
    yang aku buat seharian
    tahniah nurul kerana mengenali aku

    atas orang ada apa??
    tekalah
    nama pun teka teki
    tak kan nak bocorkan jawapan kan
    tak sedaplah macam itu

    ReplyDelete
  3. 2 taun dok ngan ko.. dah biase sgt..
    hahaha.. sape yg x faham ko tu mmg pelik la..

    ReplyDelete
  4. itulah jat
    aku nak kaki-kaki kan anak orang
    kalau anak lembu memang dah lama aku sembelih
    hahaha

    ReplyDelete
  5. hah!
    ni mesti ada masalah ngan awek nih.
    gaduh ea?
    hahha

    ReplyDelete
  6. menggelabah kau ammar
    aku cakap orang yang tak kenal
    kalau awek mesti dia kenal aku
    kahkahkah

    ReplyDelete
  7. kalau abul ada awek,
    itu adalah disaster.
    hahaha

    ohhh..your genuine fake smile too.
    totally awesome
    mwahahaha.

    ReplyDelete
  8. mengapakah disaster wani??
    cuba kau buat keterangan sedikit

    mana ada fake
    aku senyum ikhlas dari hati yang tulus lagi
    kahkahkah

    ReplyDelete
  9. seriously disaster oiiiii..
    kau bayangkanlahh diri kau tu ada awek..
    -aku tak dapat bayangkan-
    perangai sarkastik tahap petala ke-8,
    duit pun tak ada nak belanja..
    nak pergi jalan-jalan pun memang takkanlah kannn..
    ahahahaha..

    blahhh laaa ikhlas.
    ikhlas kau tu, 1/25 saat sahajaaa..
    ceit.

    ReplyDelete
  10. kau cemburu wani!!!
    sarkastik itu aku terima
    aku memang kuat menyindir
    tetapi bab belanja
    aku nak cakaplah
    aku bukan sengkek sangat
    jalan-jalan itu aku boleh tetappi ada tujuanlah
    kalau setakat jalan nak pergi tengok baju yang tak kan dibeli memanglah aku rage

    1/25 saat pun janji ikhlas

    ReplyDelete
  11. hahahahha
    tetiba aku nak cemburu
    cuba kau kahwin,aku nak tengok sikit.
    hahaha.
    hana konon..hampehhhhhh
    sekarang memanglah kau tak sengkek sangat kan.
    duit JPA bersepah-sepah.
    perempuan kan suka tengok baju,tapi tak beli..
    -itu aku tak faham-
    ahaha.

    sekejap gila ikhlas.haha

    ReplyDelete
  12. kau jangan ada yang aku kahwin balik malaysia ini nanti
    hana itu kan rahsia kau mungkir janji!!
    kahkahkah
    sepah kepala kau
    mana ada duit aku biar sepah
    semua simpan masuk dompet tahu
    setakat tengok baik buka internet tengok puas-puas

    biar sekejap janji ada

    ReplyDelete
  13. hana ikut balik malaysia ke nanti?
    wahhhhh!!
    -memang aku mungkir janji.aku nak kecoh satu dunia!hahah-
    susah cakap dengan kau ni..
    aku guna hiperbola oiii..lurus betul!!

    tengok tak dapat belek.mana puas! -kata mereka-

    yalahhhhhhh

    ReplyDelete
  14. entahlah
    tengok dahululah macam mana...
    bila kala kau cakap
    bukan kau taip ke??

    peh siapakah mereka yang berlaku kurang ajar dengan aku ini

    ReplyDelete
  15. aku "cakap"
    -.-"

    mereka adalah mereka yang suka membeli belah tingkap
    aha

    ReplyDelete