dalam peperangan pemikiran, kemenangan bukanlah apabila kau berjaya membuat seseorang percaya apa yang kau percaya dan yakin apa yang kau yakin, tetapi cukuplah dengan dia meragui apa yang dia percaya dan meragui apa yang dia yakini

Wednesday, February 29, 2012

tak ada point

A: bolehkah cinta itu dibeli, kalau boleh berapa harganya
D: mana boleh ! cinta itu kan tidak ternilai harganya
A: kau katakan cinta itu tidak ternilai harganya bukan ?
D: benar !
A:jadi aku nak tanya. mengapa begitu mudah kau menuturkan cinta ?

p/s: post tak ada makna
saja nak letak sebab hanya 4 tahun lagi baru boleh buat post bertarikh 29/2 
kahkahkah 

24 comments:

  1. waaah.
    29/2 - post pasal cinta

    maybe
    4tahun akan dtg
    ade post pasal kawen

    :P

    see, i told you before
    sejak balik LONDON ni bukan kemain

    bagitaw la abul !
    HAHAHA

    ReplyDelete
  2. 4 tahun akan datang inshaAllah ada
    ahaha
    kontroversi kan komen aku

    tak adalah
    itu semua imaginasi kau
    aku biasa-biasa saja maaa
    ahahahha

    ReplyDelete
  3. kalau lulus
    aku balik
    hujung bulan tujuh ke
    tengoklah macam mana
    ada tiket ke tak

    ReplyDelete
  4. kamus apa ?
    hantar detail
    hari itu ada pesta buku te3 terbesar dunia kau tak kirim
    rugi gila !

    ReplyDelete
  5. sebab aku tak mesir masa itu
    ahaha

    mu'jam tasrif ?
    cuba beri aku link gambar dia
    senang sedikit kerja aku

    ReplyDelete
  6. kau pilihlah mu'jam tasrif yang terbaik haha

    ReplyDelete
  7. alaa untuk sorof laa. aku lemah betul bab sorof ni. morphology kalau ikut bahasa sanskrit diaa.

    ReplyDelete
  8. haaa cantekk. harga pn janganlah melampau2 okkk. jzkk

    ReplyDelete
  9. lepas tu kalau jumpa buku ni, angkutlah satu. ahhaha
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/417299_10150648841598258_259872638257_9067720_2084235853_n.jpg

    ReplyDelete
  10. aku tak tahulah
    yang mana best
    sebab mesir punya novel writing tak berkembang sangat
    sebab dulu banyak restriction on writing

    ReplyDelete
  11. kau cekau je mana mana buku yang ada unsur penceritaan. jangan buku sejarah sudahlah. tidur lena aku nanti.hihih

    ReplyDelete
  12. tengoklah macam mana
    banyak betul demand kau
    haish

    ReplyDelete