dalam peperangan pemikiran, kemenangan bukanlah apabila kau berjaya membuat seseorang percaya apa yang kau percaya dan yakin apa yang kau yakin, tetapi cukuplah dengan dia meragui apa yang dia percaya dan meragui apa yang dia yakini

Saturday, June 11, 2011

oh nice !

oh nice 
rasa pengalaman ilmu tak berkat
dekat rumah hafal sebiji-sebiji
masuk exam tengok soalan terus lesap dalam kepala
oh nice
itulah siapa suruh kuat mengutuk dan mengata
kan dah rasa
oh nice
aku tak pernah nazar seumur hidup aku
tetapi kalau aku lulus exam physiology kali ini aku ingat nak puasa seminggulah
oh nice 
memang nice

8 comments:

  1. memang berhikmah
    kalau tak jaga mata dan hati
    macam mana ilmu yang dibaca dan dihafal nak diberkati

    ReplyDelete
  2. abul.sabar.ok.
    doa banyak2.ok.
    aku doa kau tak repeat.ok.
    kalau repeat,mungkin tu yang terbaik untuk kau.ok.
    Wallahul Musta'an.
    ok.

    -aku tak reti nak karang ayat2 membina.ok-

    ReplyDelete
  3. banyak dah kau doakan aku ha
    terima kasih banyak-banyak-banyak

    ReplyDelete
  4. ABUL,
    xtaw nak bgi response ape..
    tapi iA, baek baek semuaa :)

    dont worry since it's not over yet
    kite kan boleh doa :D

    doa banyak banyak
    aku doakan result physio ko BAGUS :)

    ReplyDelete
  5. penat-penat kau semua doakan aku
    tetapi aku tetap malas
    haish
    bila lah nak berubah kan

    terima kasih lah sebab doakan

    ReplyDelete
  6. lex ar abul..ak pun xley jawab gak, buat2 jawab..ak pun bharap lulus je..tapi tinggal tawakal..insyAllah, kite tawakal sungguh2..rezeki sume tu kat Allah

    ReplyDelete
  7. ahaha
    bukan kertas kau penuh ke ?
    aku habiskan sejam terakhir tengok kau jawab exam kau tahu
    kahkahkah

    anyway thanks !!

    ReplyDelete