dalam peperangan pemikiran, kemenangan bukanlah apabila kau berjaya membuat seseorang percaya apa yang kau percaya dan yakin apa yang kau yakin, tetapi cukuplah dengan dia meragui apa yang dia percaya dan meragui apa yang dia yakini

Monday, June 6, 2011

aku nak sepak orang

aku nak sepak diri sendiri !

* minum milo *

Argh !

* tersepak cawan milo *

Argh !!

* tengok orang belajar *

Argh !!!

* baca buku 10 mukasurat *

* tertidur 3 jam *

Argh !!!!

* tersedar baru baca 20 muka surat daripada 3 buah buku *

Argh !!!!

baik aku baca komik macam ini. pffffttt

* terfikir, apa jadah deactivate facebook kalau endingnya baca komik *

Argh !!!!

* berehat dari pukul 7.30-9.00 *

* terjumpa game mantap dengan movie legend *

Argh !!!!!

* tengok jam laptop dah pukul 12.00 *

Argh !!!!!!

* teringat dah lama tak makan decent food *

Argh !!!!!

* tersedar lantai melekit *

Argh !!!!!!

* teringat exam lagi 4 hari *

Arghhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

boleh pula aku habiskan 2 jam tulis sajak

Arghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

genre = rage
mood = marah tahap sanggup menyepak kucing
tahap bahaya = godzilla + gamera + ultraman taro + Aokiji bergabung tenaga
  

9 comments:

  1. pergi lah belajar abul.
    jangan jadi macam aku.
    oh ya! aku baru lepas jumpa paper yang buat
    aku menangis.

    ReplyDelete
  2. aku nak melepas geram sekejap 30 minit
    lepas itu aku sambung belajar

    ReplyDelete
  3. abul akmal arif bin anuar.
    aku doa hari-hari untuk kau supaya jadi rajin.
    nampaknya doa aku belum kabul lagi.
    tak apa. kita usaha sama-sama.
    aku doa.
    kau belajar.
    ya.
    -janganjadimacamaku- :D

    ReplyDelete
  4. baik sgguh nousya ini.
    abul aku doakan kau jadi rajin juga.

    ReplyDelete
  5. kira oklah
    4 hari sebelum exam aku dah buka buku
    tahun lepas malam exam baru buka buku
    tetapi ini belum cukup lagi
    terima kasihlah doakan aku

    ammar: kenapa aku rasa ayat kau semenjak dua ini penuh dengan sarcasm ?

    ReplyDelete
  6. waah. TAKUT NYA abul marah ;(

    aku pun ade masalah yg sama

    sama sama lah igt ;
    bukan quantity tapi quality
    :)
    mak aku suka pesan ayat atas tuh bila aku mengadu pasal study niyh.

    xkesah la org laen dah baca beribu ribu muka surat pun, tapi kalo die x paham, xguna jugak

    maksudnya. um, biar lambat asal kan serap.
    tapi jgn lambat sebab melagho :)

    the best way is, pegi la library kalo xdpt nak kawal diri sendiri drpd melagho

    just my 2cents :)

    ReplyDelete
  7. aku lambat sebab malas

    library ? aku pernah pergi sekali sahaja. itupun sebab ada perjumpaan

    tak apa aku dah tenang sekarang
    tinggal nak terbang ke arah api sahaja

    ReplyDelete