dalam peperangan pemikiran, kemenangan bukanlah apabila kau berjaya membuat seseorang percaya apa yang kau percaya dan yakin apa yang kau yakin, tetapi cukuplah dengan dia meragui apa yang dia percaya dan meragui apa yang dia yakini

Friday, September 10, 2010

perutusan raya

selamat hari raya
minal eid wal faizin
tabarakallahu minhum wa minna
kullu sanah am wa antum bikheir
maaf zahir dan batin

moga kita jadi orang-orang yang benar berjaya
dan bukannya orang yang menumpang kejayaan orang lain

ucapan ini ditujukan khas buat semua rakan
safwan guntur shahmi elwani syaqienah mariam fakhrunnisa nabilahisza salim dan semua orang yang mengenali aku
muahahaha

13 comments:

  1. selamat hari raya
    -dah berapa kali ucap pun aku tak tahu-
    yohoho.

    aku suka post kau yang ini.
    hihihihi.
    ada nama kami baiii..
    may Allah bless.
    raya datanglah rumah.
    kalau sampailah kannn.
    hahah

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya pet
    raya elok-elok di uk sana
    maaf zahir batin
    wani: dah gembira. duit raya aku double

    ReplyDelete
  3. settle.
    tak ada hal.
    peruntukan duit raya tahun ni adalah 50 sen.
    maka jika digandakan dua, RM1 sahajalah.
    tak ada masalah abul..boleh sahaja tu.

    ReplyDelete
  4. kau banyak bunyi pula!
    balik malaysia cepat tengoklah aku bagi berapa!!!

    ReplyDelete
  5. sahabat,terima kasih kerana sudi menaip nama kami

    ReplyDelete
  6. mana nama ana?
    tiada dlm senarai?
    hehe.

    سلام عيد

    ReplyDelete