dalam peperangan pemikiran, kemenangan bukanlah apabila kau berjaya membuat seseorang percaya apa yang kau percaya dan yakin apa yang kau yakin, tetapi cukuplah dengan dia meragui apa yang dia percaya dan meragui apa yang dia yakini

Wednesday, September 29, 2010

jawapan

hari itu aku ada beri teka-teki
atas kapal terbang ada lori,
atas lori ada kereta
atas kereta ada motorsikal

atas motorsikal ada orang
atas orang??

jawapan bagi soalan tersebut ialah selipar jepun
mengapa??
sebabnya itu adalah teka-teki aku jadi suka hati akulah nak buat macam mana
tiba-tiba aku terfikir
kita ini hamba yang dicipta Dia
jadi ikut suka Dialah nak suruh kita buat macam mana pun
tetapi ramai orang complain
itu dan ini tetapi mereka lupa siapa mereka
lawak bukan sifat mereka yang tak berpijak di bumi nyata


......................................................................................................


liow tiong lai nak datang mesir
sebenarnya dah sampai dah pun
lepas itu dia nak jumpa budak medik di sini
aku pun dengan berat hati pergilah
sekali tunggu sejam setengah batang hidung dia pun aku tak nampak
rasa macam nak lempang dia laju-laju
nasib baik aku baik
30/9 ini dia buat makan di DMAK( dewan malaysia abbasiah kaherah)
aku cadang nak sekeh kepala dia kuat-kuat
tengoklah kalau aku gila malam itu
kahkahkah





......................................................................................................

dan ya minggu ini akhirnya one piece kembali semula
wahahaha
aku dah naik bosan tak baca komik ini
kata keluar hari ini
aku pun sibuklah refresh page mangastream aku ini
cepatlah keluar one piece oiiiiiiiiiiiiii

p/s: aku mengalami kepenatan melampau minggu ini


4 comments: