dalam peperangan pemikiran, kemenangan bukanlah apabila kau berjaya membuat seseorang percaya apa yang kau percaya dan yakin apa yang kau yakin, tetapi cukuplah dengan dia meragui apa yang dia percaya dan meragui apa yang dia yakini

Tuesday, May 25, 2010

tenang

aku sejak memasifkan facebook aku
aku rasa banyak rupanya masa aku
hari ini aku bangun aku masak bubur ayam
adalah dekat 4 jam aku masak
tetapi masa aku masak itu aku rasa tenang tak kelam kabut
siap rebus dan goreng ayam, pergi kedai beli daun sup, goreng bawang
tak pula aku rasa malas
tetapi bila aku nak baca buku (sekarang) aku malas
itu yang aku tulis entri baru ini
ahahaha
p/s: siapa baca blog aku mesti akan buang masa.
samalah macam orang yang tulis blog ini.
ahahah

12 comments:

  1. apa sampai 4 jam kau masak bubur?
    kau buat kenduri ke apa?
    ke baru nak belajar masak bubur?
    hahaah.

    ReplyDelete
  2. itu termasuk pergi kedai, goreng ayam dan makan semualah
    buat sendirian lamalah sikit

    ReplyDelete
  3. haha. sama lah kita memasifkan facebook. mari kita invite orang lain beramai ramai

    ReplyDelete
  4. aku harap sedaplah bubur ayam kau itu

    semualah nak memasifkan facebook!
    =.="

    ReplyDelete
  5. abul: aku pasif sebentar. adalah dalam sebulan
    alhamdulillah.sedap tahap gaban

    ReplyDelete
  6. aku ikut kau. kalau kau aktif kembali, aku pun sama. -macho-

    ReplyDelete
  7. fikri setia ikut kau abul.hahaah
    oh sedap ke?nanti kau balik malaysia,kau buat lagi sekali.lepas itu hantar ke rumah jiran kau ini.hahaha

    ReplyDelete
  8. abul: perasan pakai macho aku
    elwani: hantar pada kau?? tengoklah dulu...

    ReplyDelete