dalam peperangan pemikiran, kemenangan bukanlah apabila kau berjaya membuat seseorang percaya apa yang kau percaya dan yakin apa yang kau yakin, tetapi cukuplah dengan dia meragui apa yang dia percaya dan meragui apa yang dia yakini

Sunday, May 23, 2010

belajar

semenjak dua ini aku tidak belajar
malas itu memanglah
tetapi sebab utamanya aku sakit
aku bila sakit ini mulalah
gerak pun malas makan pun tidak berselera
tetapi esok aku mula belajar insyaAllah
sebabnya aku malas nak ambil dur tani
kuasa penggerak aku malas
ahahaha

10 comments:

  1. jgn malas2. haha.
    hakikatnya, aku pon malas. apsal ko ni asyik belajar asyik demam, asyik sakit. haha.

    ReplyDelete
  2. nak buat macam mana
    sifat dari azali -__-
    aku rasa aku alahan belajar
    hahaha

    ReplyDelete
  3. gedik sakit
    padahal buat-buat sakit.
    kau sakit apa sahaja ha?

    ReplyDelete
  4. kau cakap aku gedik
    lepas itu kau tanya aku sakit apa
    aku enggan menjawab soalan kau
    -__________-

    ReplyDelete
  5. aku tanya betul-betul ini.
    sila jawab.
    ahhh..sensitif pula kauu

    ReplyDelete
  6. biarlah aku nak sensitif. sudah hujung bulan rupanya. aku baru sedar

    ReplyDelete