dalam peperangan pemikiran, kemenangan bukanlah apabila kau berjaya membuat seseorang percaya apa yang kau percaya dan yakin apa yang kau yakin, tetapi cukuplah dengan dia meragui apa yang dia percaya dan meragui apa yang dia yakini

Monday, November 1, 2010

beruang dan aku siri 5

tengah-tengah bosan pergi melawat rumah beruang sebentar

aku: assalamualaikum beruang

beruang: kroh-kroh

aku: oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii beruang!!!!



beruang: KROH KROH!!!

aku: cakap biar terang beruang, aku tak faham!!

beruang: KROH-KROH

lantas aku menjenguk ke tingkap rumah beruang kerana marah

aku: hibernasi rupanya. dah masuk musim sejuk ke sekarang. kalau macam itu aku pun nak hibernasilah

p/s: aku akan update blog ini dengan perlahan dalam tempoh akan datang kerana aku mahu berhibernasi di musim sejuk kahkahkah

14 comments:

  1. tak habis2 dengan beruang kau =,=
    pergi2. semoga kau bangun nanti dah lurus semua bulu kaki kau~!

    ReplyDelete
  2. syafiq: kenapa??
    aisyah: jangan cemburu dengan beruang aku
    muahaha
    salim: kau tak ikut ke?? sedap boss

    ReplyDelete
  3. wani: winter adalah masa berhibernasi yang mantap!!!!

    ReplyDelete
  4. aku harap aku sempat merasai winter di dunia ini.
    sob3

    ReplyDelete