dalam peperangan pemikiran, kemenangan bukanlah apabila kau berjaya membuat seseorang percaya apa yang kau percaya dan yakin apa yang kau yakin, tetapi cukuplah dengan dia meragui apa yang dia percaya dan meragui apa yang dia yakini

Sunday, August 22, 2010

tajuk

cepat betul masa berjalan
sedar-sedar dah 12 ramadhan
18 hari lagi 1syawal
26 hari lagi kelas mula
aku rasa macam tiada pencapaian cuti ini
maknanya aku kena pantas membuat sesuatu
rancangan besar aku semua tergendala
nak kena buat rancangan baru
aku ingat nak beli desktop baru
bukan sekaranglah
aku nak fikir dahulu



....................................................................................................................................................................

aku pindah rumah malam ini atau esok
jadi ammar barang-barang kau aku angkut semua nanti
sekarang kau lepak di malaysia
ada barang baik kau masuk dalam hard disk aku
jangan lupa
nanti paan balik aku kirim duit 100 usd untuk kau
baki aku beri di mesir
kalau kau nak semua cakap aku boleh beri

....................................................................................................................................................................

akhirnya aku sudah ada manual berguna bagaimana untuk leeching guna irc
lama aku cari benda ini
terima kasih saudara ku dambakan cinta ilahi
nanti aku akan mula bergiat aktif
dalam urusan download
masalah sekarang
rumah baru aku ada internet ke tak
risau aku

p/s: mari kita bekerja!!!

10 comments:

  1. nak beli desktop baru?
    wahhh..
    apa maksud kau dengan desktop baru??
    rumah baru?
    ambil gambar rumah baru kau
    kau tak ada kamera,kawan kau ada.
    pergi pinjam!!
    hahah.

    ReplyDelete
  2. desktop baru bersamaan personal computer yang diletakkan di atas meja hence the name
    desk-top

    rumah lama aku kau tak pernah tengok, nak tengok rumah baru aku

    aku ada kamera pinjaman kawan
    cuma aku malas

    ReplyDelete
  3. kenapa nak beli desktop baru?

    aku nak tengok semua rumah kau.

    ReplyDelete
  4. aku nak main game

    sibuk!!!
    muahahaha
    tengok rumah gedong lalang aku

    ReplyDelete
  5. oh.berani anda mengaburi mata org lain dgn not 100usd semata-mata.
    cukuplah dgn janji2 manis anda itu.
    simpan shj didlm peti.

    ReplyDelete
  6. main game??
    errr......-.-"

    wah.
    sombong betul!
    tahulah banyak rumah!
    -rumah kau di gedong lalang dah beribu kali aku tengok-

    ReplyDelete
  7. amar aku serius bukan main-main
    you just say the word man

    kenapa?? tak puas hati aku main game
    aku perlukan hiburan juga
    muahaha

    aku tiada rumah
    di gedong lalang rumah ibuku
    di kaherah rumah sewa
    mana ada aku punya

    ReplyDelete
  8. membazir.membazir.

    rumah sewa kau.aku nak tengok
    ha.jelas dah aku rasa.

    ReplyDelete
  9. aku dah berhajat nak buat macam mana

    nantilah
    aku tengah kemas rumah
    dah siap nanti aku fikir

    ReplyDelete