dalam peperangan pemikiran, kemenangan bukanlah apabila kau berjaya membuat seseorang percaya apa yang kau percaya dan yakin apa yang kau yakin, tetapi cukuplah dengan dia meragui apa yang dia percaya dan meragui apa yang dia yakini

Thursday, June 24, 2010

kawan aku

aku dedikasi entri kali untuk kawan aku di malaysia
aku rasa macam nak menangis pun ada bila dapat wall post dengan mesej mereka
walaupun kalau nak di ikutkan muka ketat aku ini
memang macam tak masuk
tetapi ini cerita benar

kau tetap dalam ingatan



nama: guntur wahyudi bin afrizal wendi @ gun
umur: baru naik 19
hobi: mencarut dan merempit
kelebihan: walaupun badan tough macam bouncer tetapi hati sensitif dan romantis

nama: muhammad safwan bin zakaria @ pak ya
umur: 19 lagi 5 bulan (umur da lanjut perangai macam budak-budak)
hobi: main handphone,mesej awek entah siapa,merempit(kadang-kadang)
kelebihan: tahu main DOTA walaupun masih noob, pakai helmet goyang-goyang,rambut ala-ala emo

nama: muhammad shahmi lubis bin abdul rahim @ apok
umur: 19 (umur tetap meningkat walaupun tidak meninggi-ninggi)
hobi: bercakap sambil mencarut,tengok al kuliyyah versi jepun, bersilat (dipanggil berbakat oleh tok guru silat kami), sepak kencang

8 comments: